Hädanefter ska jag må bra

Ännu en praktikdag avklarad. Mockat hagen, survat hovis med hästar, flygit som en vante efter en åring, mindre vacker syn. Fodrat och fixat har vi också såklart gjort.



Påvägen hem blev det ändrade planer. Hade tänkt skippa stallet helt men efter ett samtal så tog jag på mig ansvaret till att mocka, fylla vatten och packa mat. Så jag "hann" med att rida och fixa hästen. Kastade sedan i mig lite mat och åkte med mamma för att hjälpa henne städa på hennes arbetsplats i Idérika rum. Nu önskar jag att jag var klar med alla måsten, men ska skriva ihop en krönika och plugga matte. Ja, då kör vii! 



Kommentarer
Postat av: Hanniii

Du är världens bästa Evelina! Hädanefter ska vi båda må bra, det förtjänar vi! Ta hand om dig, vi får se till att träffas snart för jag saknar dig vettu<3
Puss min fina vän!

Svar: Ja, eller hur! Nu får det vara nog! Världens bästa Hannii, hoppas du haft en bra dag! Ja absolut, saknar dig med vännen! Puss och kram till dig <3
Evelina

2013-10-16 @ 15:13:06
URL: http://hannagrinneby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0