Besviken, arg, ledsen och orolig

Först vill jag bara säga förlåt för alla jobbiga inlägg. Men detta är stället där jag kan skriva av mig lite. Är i en svacka och det blir inte bättre när livet rasar på det. Idag var en helt okej dag fram tills jag kom hem och fick veta massor av saker. På en sekund förändras livet. Jag har gått igenom detta förut men denna gång kommer bli jobbigare. Jag är så besviken, arg och ledsen samtidigt som jag är jävligt orolig. Lever på tå och hoppas på det bästa. Att ha blitt ljugen rakt upp i ansiktet i snart över 3-4 månader är något som gör mig så sjukt besviken, arg och ledsen. Jag förstår knappt vad som händer, kan inte tänka mig vad som kommer hända och vill helst ta en paus från livet här och nu. Jag som trodde det var bra igen, att allt hade löst sig och man äntligen kunde börja slappna av. Men resan var tydligen inte över... 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Finaste Evelina! Va stark, finns om du behöver mig, det vet du! <3

Svar: Tack för att du är så himla underbar! Det betyder himla mycket bara att du finns där, guld värt! Kram till dig fina Linnéa! <3
Evelina

2014-04-26 @ 11:25:59
URL: http://piezes.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0