Att säga "hjedå" är alltid det svåraste

Mina dagar består av luncher med vänner och packning och planering. Jag måste be om ursäkt men är inte riktigt mig själv, för mycket tankar och planeringar i huvudet som gör att jag stänger av, reagerar inte, osv. Igår lunchade jag med min fina Johanna, min  lilla jobbarkompis från sommaren. Är så glad att jag träffat henne, inte ofta man träffar vänner på jobbet! Idag ska jag luncha med några efterlängtade ifrån Västerås! Mina favoriter! Att säga "hejdå" för 4 månader är svårare än vad jag föreställt mig, det kan hända så mycket, samtidigt som det inte kan hända något alls. Är påväg in till Västerås nu för en förhoppningsvis god lunch på Vivaldi, dom har dock inte gjort mig besviken någon gång så detta blir nog bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0