Hurtin

Klockren bild och Sanna ord! 

Efter mötet drog jag till min andra halva på en kopp te, efter det drog jag med mig Evelina till Köping där hon fick ta sin ätar- oskuld på cafélatte Tillsammans med andra favoriter. Hann inte ta kort på den goda maten då jag var för hungrig för att vänta. En hungrig Evelina är egentligen ingen som man vill umgås med då. Men vem är? Sedan dess har jag legat i min säng och kollat på serier och lyssnat på regnet mot fönstret. Det var fridfullt enda fram till helvetet själv bröts ut. Blixtrar och dunder, låg tryckt in mot väggen, livrädd haha. När åskan är så nära då är det inte ens "mysigt". Åkte ut till stallet för att ta in pållen min som stod och frös. Nu blir han varm och gó! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0